Στην ευαίσθητη μετά-βρεφικη ηλικία είναι βασικό για τα παιδιά να αισθάνονται σαν το σπίτι τους, να νιώθουν ασφάλεια και να απολαμβάνουν πρώτης κατηγορίας φροντίδα. Τα παιδιά, μέσα από την πρώτη τους επαφή με τον χώρο του σχολείου, τους συμμαθητές και τις δασκάλες τους, μαθαίνουν να είναι κοινωνικά, να έχουν υπομονή και να αναπτύσσουν, μέσω των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, βασικές δεξιότητες, χρήσιμες για τα επόμενα στάδια.
Τα παιδιά του προ-προνηπίου έρχονται σε γνωριμία με την προγραφή και τις προ-μαθηματικές έννοιες, με κατάλληλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες αλλά και με την βοήθεια του διαθεματικού τους βιβλίου, το οποίο τα εισάγει στο σύστημα εκπαίδευσης του σχολείου. Μέσα από τα παιχνίδια μαθαίνουν να λειτουργούν ομαδικά και αρμονικά μεταξύ τους. Παράλληλα, μαθαίνουν να ρωτούν, να απαντούν, να γίνονται αυτόνομα και να εξερευνούν σιγά σιγά το περιβάλλον στο οποίο ζουν.
Με βάση το νέο σύστημα εκπαίδευσης, τα προνήπια εντάσσονται στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, οι μικροί μαθητές αφήνουν πίσω τον παιδικό σταθμό και πηγαίνουν στον καινούργιο χώρο του νηπιαγωγείου μας. Εκεί, με τα ερεθίσματα των νηπίων, τις εξειδικευμένες δραστηριότητες και διαθεματικές ενότητες και μέσα από τα βιβλία, έχουν την πρώτη γνωριμία τους με την αλφάβητο και τους αριθμούς, ενώ παράλληλα αρχίζουν να νιώθουν αυτόνομα και υπεύθυνα για τους εαυτούς τους.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου καταρτίζεται από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα, τα εφόδια που η εμπειρία μας έχει αναδείξει ότι πρέπει να έχουν τα παιδιά ξεκινώντας το Δημοτικό Σχολείο, αλλά και τις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις.
Το περιεχόμενο της μάθησης στο Νηπιαγωγείο είναι ποικίλο. Τα παιδιά μαθαίνουν: